2010. március 1., hétfő

Amerikai zöldséges köles


A kisfiam imádja a zöldséges rizst,de hogy ne csak a zöldségek legyenek variálva,most a rizst cseréltem le kölesre.Hasonló,mégis más.Amerikához nem sok köze van,mivel gyorsan elkészíthető ételt akartam,fagyasztott zöldséget vettem,ennek volt a neve:amerikai zöldségkeverék.A tartalma:bébikukorica,hagyma,brokkoli,kukorica,pritamin paprika.(kb.400 g.)
Így készül:
Egy pohárnyi megmosott kölest,háromszoros vízben egy bio zöldségleves kockával feltettem kis lángon főni.Közben megpároltam a zöldségeket egy kevés olajon pici vízzel.Amikor a zöldségek megpuhultak,öntöttem rá egy kis növényi tejszínt.Megrottyantottam,majd összekevertem a kölessel.

3 megjegyzés:

brü írta...

nagyon guszta...hol vetted ezt a fajta zöldségkeveréket?

Marcipán és Frutti írta...

Nálunk is ez az expresszebéd.És a köles jól lugosít:)

LiliNortianyu írta...

A Sparban vettem.Frosta gyártmány.

Nem tudtam,hogy lugosít,kössz a tippet.